You are not connected. Please login or register

Co skrywa twój schowek?

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1 Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 12:29 pm

A więc czas przekonać się, jakie linki do pornosów rzeczy ostatnio kopiowałeś! Zapraszam, zapraszam.
Zabawa prosta, a i czasami zabawne rzeczy wyjść mogą. Chodzi o użycie prostej komendy "WKLEJ", ctrl + v.
...Oczywiście dopuszczalne są krótkie komentarze, coś na zasadzie: co masz na swoją obronę? :3



~~~~~~~~
Gazetka redagowana przez uczniów Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego nr 1


^ ;o; Cóż, jestem szkolnym redaktorem. stalczy w bibliotece*

Zobacz profil autora

2 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 6:47 pm

Chiny


Admin
https://www.youtube.com/watch?v=Vhf5cuXiLTA


(Piosenka <3 )


_________________


Zobacz profil autora

3 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 6:51 pm

http://scr.hu/0wpv/viepo


~~~~
Geniusz małej Ady, która na Poszkole rubrykę "telefon" odebrała zbyt dosłownie.

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

4 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 9:06 pm

Chiny


Admin
Europa [23]
Azja [27]
Ameryka Płn i Płd [23] +
Afryka [12] -
Australia i Oceania [17]


(lol, z gry XD)


_________________


Zobacz profil autora

5 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 9:19 pm

Europa [23]
Azja [28] +
Ameryka Płn i Płd [23]
Afryka [12]
Australia i Oceania [16] -


...XD

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

6 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 9:22 pm

Chiny


Admin
13 czerwca piątek godz. 15:00 kolejność alfabetyczna (ok.5-6 osób na godzinę)


(Egzamin.. XD)


_________________


Zobacz profil autora

7 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 12, 2014 11:14 pm

// Bede za ok 10 min w dojcu
// Ło kuwra
// * domciu


Emmm XDD…
Kiedy rp'iłam z przyjaciółką tak mi się napisało ;__;

Zobacz profil autora

8 Re: Co skrywa twój schowek? on Nie Cze 15, 2014 4:49 pm

http://3.bp.blogspot.com/--TFgfqn4AhM/Uk87uFCTYlI/AAAAAAAACjU/5C_GmKr4N9w/s1600/01.+Kaya+Scodelario.jpg

Zobacz profil autora

9 Re: Co skrywa twój schowek? on Sro Cze 18, 2014 10:37 pm

Chiny


Admin
// Szóstka z anatomii, chuje ;;



LOL, TO WYPOWIEDŹ LITWY Z CB XD


_________________


Zobacz profil autora

10 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 19, 2014 10:08 pm

[21:50:28] Iran has been disconnected on Czw 19 Cze 2014 - 21:50 (session timeout)



Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

11 Re: Co skrywa twój schowek? on Nie Cze 22, 2014 9:58 pm

http://maitagarrien.tumblr.com

POLECAM X D

Zobacz profil autora http://rozklad-tkanek.tumblr.com

12 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Cze 26, 2014 5:21 pm

http://www.youtube.com/watch?v=tN4Y2IhfZKE&list=UU-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw&index=13


0::: Pewds

Zobacz profil autora

13 Re: Co skrywa twój schowek? on Wto Lip 01, 2014 6:59 pm

http://joemonster.org/art/28273/Internetowe_pochlaniacze_czasu_II

Oh.. XD

Zobacz profil autora

14 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Lip 31, 2014 3:12 pm

50 SHADES OF WURST




... nie skomentuję tego.


_________________
Zobacz profil autora

15 Re: Co skrywa twój schowek? on Wto Sie 05, 2014 12:25 pm

Eduardo Miguel Holguín


D: E.

Zobacz profil autora

16 Re: Co skrywa twój schowek? on Pon Sie 11, 2014 3:10 pm

Chiny


Admin
Ciekawostki #8 - 10 rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć o minecraft


...NIE WNIKAM


_________________


Zobacz profil autora

17 Re: Co skrywa twój schowek? on Pon Gru 22, 2014 12:01 pm

Pani Zosia. napisał:Pan Zdzisio poszedł do sklepu aby zakupić opakowanie podpasek dla Sary. W sklepie kupil kiełbase i jedna skarpetke bo nie bylo go stac na drugą. Łącznie zaplacil 11,99 zł. Pani zapytala go czy moze byc winna grosika. Pan Zdzisio odpowiedzial stanowczo "nie". W koncu kasjerka oddała mu grosika i szczesliwy pan zdzisio wrocil do domu. Oblicz jaka objetosc zajmuje azot w skarpetce pani Stasi.

Słucham? XD
Moje rozmowy z przyjaciółmi na Skype pozdrawiają XD

Zobacz profil autora

18 Re: Co skrywa twój schowek? on Pon Gru 22, 2014 8:16 pm

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lllnsgiIDa1qftiwdo7_500.jpg

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

19 Re: Co skrywa twój schowek? on Pon Gru 22, 2014 8:51 pm

Tell It All
Stormy Weather
Run, Run, Run
Love Who Loves You Back
Covered in Gold
Girl Got a Gun
Kings of Suburbia
We Found Us
Invaded
Never Let You Down
Louder Than Love

Nazwy piosenek z płyty Tokio Hotel :"))


_________________

"I'm not sorry, brother."
Zobacz profil autora

20 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Gru 25, 2014 7:09 pm

Chiny


Admin


_________________


Zobacz profil autora

21 Re: Co skrywa twój schowek? on Sro Gru 31, 2014 1:59 am

http://i.imgur.com/C7vRCcF.png

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

22 Re: Co skrywa twój schowek? on Czw Sty 01, 2015 4:12 am

http://jastrzebie-gramatyki.pl/cytat/245719



ou
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Zobacz profil autora

23 Re: Co skrywa twój schowek? on Pią Sty 02, 2015 8:19 pm

Hongie. XDDDDDD





http://i.imgur.com/jz3ZZNU.jpg

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

24 Re: Co skrywa twój schowek? on Sob Sty 03, 2015 1:47 pm

Chiny


Admin
https://www.youtube.com/watch?v=Jj35reAXQ7g

Okey @_@


..HONGIE, CZEMU TAM JA JESTEM? XD


_________________


Zobacz profil autora

25 Re: Co skrywa twój schowek? on Nie Sty 11, 2015 12:01 am

[00:00:22] @ Łotwa : (( Na przykład łotewski. ))

Zobacz profil autora http://www.wheatpodlaska.deviantart.com

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach